1 gru 2015

Pasta jajeczna do kanapek



Ostatnio mam mało czasu na gotowanie. Jeżeli nie udaje mi się wyczarować czegoś ekstra na obiad lub deser dla najbliższych, staram się żeby chociaż kolacja lub śniadanie nie były zwyczajne. Taką miłą odmianą codziennych kanapek jest pasta jajeczna z smażoną cebulką. To właśnie cebula sprawia, że pasta nie jest mdła. A dzięki temu, że ją podsmażymy nie czujemy jej w ustach przez cały dzień. Spróbujcie.


Pasta jajeczna do kanapek

Składniki

  • 4 jajka
  • 1 cebula
  • pęczek natki pietruszki
  • 3-4 łyżki śmietany
  • łyżka oleju/oliwy
  • sól i pieprz


Wykonanie

Jajka gotujemy na twardo, a następnie kroimy w drobną kostkę. Cebulę kroimy w kostkę i smażymy na oleju lub oliwie aż się zeszkli. Zostawiamy do ostygnięcia.

Zimną cebulę mieszamy z jajkami. Dodajmy drobno posiekaną natkę pietruszki oraz 3-4 łyżki śmietany. Wszystko razem mieszamy i doprawiamy solą orz pieprzem do smaku.

Gotową pastą smarujemy kanapki.


Pasta jajeczna do kanapek




3 komentarze:

  1. ja zrobiłam podobną z awokado i zapiekłam w ciabatta ;) polecam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy pomysł, na pewno spróbujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kanapki z pastą jajeczną zawsze są dobre!

    OdpowiedzUsuń